• بگرد
  • بازیابی گذرواژه

👁️ قاتلانی که مجازات نمی‌شوند!!

✍️ درحالی که سالانه افراد زبادی بخاطر یک قتل، قصاص و خانواده هایی از دو سو داغدار یا متلاشی می شوند اما رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین ۷۶۶ فوتی در تصادفات داشتیم.

با توجه به اینکه اغلب فوتی ها مربوط به ماشین های نا ایمن ساخت داخل و آمار قربانیان تصادفات ماشین های دارای استاندارد بین المللی خیلی کمتر است بنابراین کارخانه ها و مدیران خودروهای داخلی و آن مسئولان کشوری که مانع واردات ارزان خودروهای ایمن هستند مسئول خون کشته هایند اما بخاطر این جنایت ها کسی مجازات نمی شود.

دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲

 

پیوست ها:

کاربری به نام @h.tardast2018 در اینستاگرام نظر داده است: متاسفانه مثل همیشه یک طرفه ابراز نظر می کنید. تردیدی در خودروهای غیر ایمن نیست ولی بخش زیادی از تصادفات ناشی از عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است که توسط خود مردم انجام می شود راننده های ایرانی در دنیا در تخلف از مقررات قهرمان هستند مگر اینکه حضرت آقا در جاده ها و خیابان‌های شهر رانندگی نمی کند اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم.

در پاسخ گفته شد: با سلام. بزرگوار خود مسئولان مربوطه بدون نفی علل دیگر مانند تقصیرات رانندگان و خرابی جاده و نداشتن علایم راهنمایی و رانندگی و غیره،  به کرات گفته اند که یکی از دلایل اصلی کثرت کشته ها ماشین های نا ایمن است وگرنه در کشورهای دیگر هم با وجود ماشین های ایمن، تصادفات و کشته ها وجود دارند ولی کمتر از ایران است. برای نمونه به یکی از تازه ترین اظهارات توسط رییس پلیس راهور ناجا توجه بفرمایید:   رئیس پلیس راهور ناجا:  تصادفات در عراق سه‌ونیم برابر ایران است اما کشته‌های تصادفات در این کشور نصف ایران است چراکه خودروهایشان ایمن‌تر است.

https://www.pedal.ir/station/comparison-of-accidents-in-iran-and-iraq/

کاهش جانباختگان تصادفات با واردات خودرو

سردار سیدکمال هادیانفر : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به واردات خودرو به کشور گفت: یک زمانی شنیدیم که قصد دارند خودرویی کمتر از ۱۰ هزار دلار هندی بیاورند. خب این چه کاری است اگر قرار باشد خودرو ناایمن هندی را وارد کنند همین تیبا و پراید خودمان هم بود دیگر. ما موافق واردات خودرو هستیم اما می گوییم واردات خودروی ایمن. در واردات باید کیفیت خودرو ارتقاء پیدا کند.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: زمانی که در سال ۸۵ واردات خودرو آزاد شد این موضوع تأثیر مستقیم بر خودروهای تولید داخل داشت و حتی کشته های ما نیز کاهش پیدا کرد.    https://www.google.com/amp/s/www.khabaronline.ir/amp/1661956/

📡کانال گفتارهای باقی

https://t.me/emadbaghi

وبسایت

https://emadbaghi.com/

 

نوشته شده توسط
عمادالدین باقی
دیدن همه یادداشت ها
گذاشتن پاسخ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

In order to use the Instagram feature, please install and activate Meks Instagram Widget plugin .

نوشته شده توسط عمادالدین باقی