• بگرد
  • بازیابی گذرواژه

♦️ شکایت از اعتماد بخاطر بخشنامه محرمانه!!

✍️ فارغ از اینکه طبق قانون، هیچ دستگاهی حق ندارد علیه حقوق عمومی سندی صادر و آن را محرمانه کند، بخشنامه وزیر کشور درباره برخورد با بی ححابی اگر قانونی و‌موجه است چرا «خیلی محرمانه» می کنند؟ و مرعوبانه‌و… ابلاغ و اجرا می نمایند؟
اگر آن را قبول دارید شهامت داشته باشید علنی کنید و از آن دفاع کنید.‌
شگفت است که دادستان از ماده۱۱ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات(۱) بی اطلاع بوده و مبادرت به شکایت از روزنامه اعتماد کرده که وظیفه خود را انجام داده است. شایسته است دادستان شکایت خود را پس بگیرد و با وزارت کشور بخاطر صدور آن بخشنامه برخورد کند.
وزارت کشور مسئول حفظ امنیت است اما دولت و وزارت کشور بخشنامه ایجاد تنش و درگیری صادر می کنند. در بندالف ماده۶ افراد بی روسری و هنجار شکن را یکی کرده و آورده اند: مالکان مدیران مراکز تفریحی، مال‌ها‌و‌مراکز تجاری بزرگ که محل تجمع و تردد افراد مکشفه است موظفند افرادی با توانمندی مناسب (بخوانید قلچماق و زورمند) را جهت ممانعت از ورود افراد مکشفه و هنجار شکن و… به کارگیری نمایند.

۱- ماده۱۱ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات: مصوبه و تصمیمی که موجد حق یا تکلیف عمومی است قابل طبقه‌بندی به عنوان اسرار دولتی نمی‌باشد و انتشار آنها الزامی خواهد بود.

📡 کانال گفتارهای باقی
https://t.me/emadbaghi
وبسایت
www.emadbaghi.com

لینک حبر تسنیم

https://tn.ai/2995662

نوشته شده توسط
عمادالدین باقی
دیدن همه یادداشت ها
گذاشتن پاسخ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

In order to use the Instagram feature, please install and activate Meks Instagram Widget plugin .

نوشته شده توسط عمادالدین باقی