• بگرد
  • بازیابی گذرواژه

رفتار وحشیانه دیروز با زنان

اگر رفتار وحشیانه دیروز با زنان، نسبت به یک تجمع مذهبی یا دولتی انجام شده بود تا آخر وقت همان روز عوامل آن شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات می رسیدند. یک بام و دوهوای قانون همین است که هر جا به نفع حکومت باشد به سختی اجرا شود هر جا به نفع حکومت نیست قانون ارزشی نداشته باشد.

در چنین جامعه ای قانون، تقدس خود را از دست می دهد وهرج‌و مرج گریز ناپذیر است.

قالیباف رئیس مجلس این عمل را محکوم کرده، بسیج دانشجویی مشهد هم می گوید یک بازی برای بدنام کردن شهر مشهد و برخی شخصیت هاست! از طرف دیگر مردم و منتقدان در شبکه های اجتماعی هم اعتراض می کنند؟ مرتکبان این جرم مشهود هم‌ که از کره مریخ نیامده اند. پس چرا آمرین و عاملین، معرفی، دستگیر و مجازات نمی‌شوند؟ چرا متنفذین مشهد رسما عذرخواهی نمی کنند؟

شهروندان ما از این حقوق ابتدایی که همه جهانیان و‌حتی عقب مانده ترین جوامع برخوردارند محروم شده اند.پیش از انقلاب۱۳۵۷ زنان در استادیوم حضور پیدا می‌کردند و هیچ مشکلی هم وجود نداشت اما ۴۳سال است بخاطر نظر اقلیتی از متحجرین،حقوق شهروندان پایمال می‌شود.

خبر ماجرا:
عصر روز سه‌شنبه ۹ فروردین، تعداد زیادی از زنان که از طریق وب‌سایت فدراسیون فوتبال به طور قانونی اقدام به خرید بلیت برای تماشای این بازی کرده بودند، اجازه ورود به ورزشگاه را نیافتند و در اعتراض به این موضوع، به تجمع و سر دادن شعار در بیرون از ورزشگاه «امام رضا» در مشهد پرداختند. ماموران انتظامی با استفاده از اسپری فلفل اقدام به پراکندن زنانی کردند که حتی پس از خرید بلیت برای تماشای بازی تیم‌های فوتبال ایران و لبنان پشت در ورزشگاه مشهد با مانع روبه‌رو شدند.
علی‌اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، در این باره گفته است: «ما و شورای تامین استان همه گوش‌به‌فرمان و مجری دستوراتی بودیم که از تهران آمد، در آخرین لحظه‌ها قرار شد به این شکل برگزار شود.»
وی افزود: همانطور که مستحضرید در این گونه مسابقات برای تعداد حضور تماشاگر و بقیه مسائل از تهران هماهنگ می‌شود.

نوشته شده توسط
عمادالدین باقی
دیدن همه یادداشت ها
گذاشتن پاسخ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

In order to use the Instagram feature, please install and activate Meks Instagram Widget plugin .

نوشته شده توسط عمادالدین باقی