• بگرد
  • بازیابی گذرواژه

با اعتراض موافقیم، با اغتشاش مخالفیم ولی هر اعتراضی را هم اغتشاش می دانیم!!

توییت زدم «با اعتراض موافقیم، با اغتشاش مخالفیم ولی هر اعتراضی را هم اغتشاش می دانیم!»
عده ای کاملا منظور را فهمیدند و عده ای هم شروع کردند به فحش های رکیک و فکر کردند معتقدم هر اعتراضی اغتشاش است. اینهم واقعیت تأسف آور فضای مجازی است. مجبور شدم برای یکی شان‌‌که‌ مؤدبانه تر گفته بود بنویسم:«البته مخاطبان را باهوش تر از این می دانم که نفهمند این حرف از زبان کیست؟ و معنی علامت ! را هم ندانند»
شیخ بزرگواری هم‌ که مقصود را فهمیده بود در اینستاگرام نوشت: این بی انصافی است، شما اغتشاش و اعتراض را چه تعریف می کنید؟
توضیح دادم:«دوست عزیز تفاوت اعتراض و اغتشاش روشن تر از این است که نیاز به تعریف داشته باشد. ببینید این آقایان ادعا می کنند ما با اعتراض مشکل نداریم با آشوب و اغتشاش مخالفیم ولی تجمع وکلا جلوی کانون یا پزشکان جلوی سازمان نظام پزشکی و… که فقط اعتراض آرام است نه آشوب و نه اغتشاش، مورد حمله قرار می گیرد. یا تعدادی زندانی سیاسی داریم که مدت ها پیش از حوادث دوره موج‌مهسا زندانی شده اند و هیچ آشوب و اغتشاشی نداشته و فقط اعتراض خود را بیان کرده یا مطلبی در توییتر و فضای مجازی نوشته اند اما به اسم تبلیغ علیه نظام و غیره محکوم و زندانی شده اند.
این دروغ هاست که مردم را عصبانی می کند. باید یا صادقانه بگذارند هرکس اعتراض دارد بیان کند و با آشوبگری مقابله کنند و زندانیانی که فقط اعتراض داشته اند را آزاد کنند یا رُک بگویند هر اعتراضی را اغتشاش می دانند».

کانال گفتارهای باقی
https://t.me/emadbaghi
وبسایت
emadbaghi.com

نوشته شده توسط
عمادالدین باقی
دیدن همه یادداشت ها
گذاشتن پاسخ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

In order to use the Instagram feature, please install and activate Meks Instagram Widget plugin .

نوشته شده توسط عمادالدین باقی