• بگرد
  • بازیابی گذرواژه

گروه های خودسر و طراحی خشونت!

#عمادالدین_باقی
✍️ آنها که درباره معمای خوارج، پرسش دارند خبر زیر را مطالعه کنند. به قول مرحوم مطهری، خوارج از بین رفته اند اما روح خارجیگری زنده است. خبر زیر اگر دقیق و صحیح باشد، به معنای اقدامات عملی و ارهابی مجرمانه در پوشش حمایت از دین و نظام است. شگفت اینکه با احساس امنیت کامل عمل کرده و تصمیم خود را کتبا به نماینده رهبری هم اعلام می کنند. در گفتمان این گروه، دیگر آزادی عقیده و بیان، تساوی در برابر قانون، حقوق شهر‌وندی، کرامت انسان، امنیت، قانون اساسی، قانون آیین دادرسی و بطور کلی قانون و کل حقوق بشر بی معناست.
ممکن است این افراد از سر اعتقاد نادرست و دلسوزی برای اسلام و نظام مورد علاقه شان دست به چنین عملی زده باشند اما چرا همانطور که درباره سوگواری چند دختر کم سن و سال کرجی در عاشورا، احساس خطر و برنامه ریزی شده بودن دارند درباره این اقدامات،(به ویژه در آستانه تشکیل دولت جدید) شک نمی کنند و احتمال شیطنت نمی دهند؟
اگر دستگاه‌های قضایی و امنیتی با این افراد برخورد قاطع نکنند، دیگر مجاز نیستند به گروه های مقابل آنان تعرضی داشته باشند.
این قبیل قانون شکنی ها جامعه را وارد چرخه بی پایان خشونت می کند که بازنده اش از هم اکنون پیداست. دین و روحانیت با داشتن چنین افرادی دیگر نیازی به دشمن ندارد.
۱۸ جولای

خبر:
سوگند طلاب برای اعلان جنگ با کفار و تادیب ۲دسته منحرف در جامعه ایران
سیده معصومه آل مهدی : « شب گذشته پس از مراسم شام غریبان در حوزه علمیه جامع  رشت،‌ گروهی از طلاب که خود را «پیروان راستین سیدعلی» نامیده‌اند، در یک سخنرانی ۲ سوگند جلاله خوردند:
۱-سوگند می‌خوریم از این پس هر کس و ناکس و کافری در خیابان و اماکن عمومی و وسایل نقلیه، به‌هر بهانه‌ای، از حضرت آقا، نظام ج.ا و امام (ره) بدگویی کند، همانجا با غیرت انقلابی کفاره گناهش را کف دستش بگذاریم.
۲-سوگند می‌خوریم هر کسی که روزگاری در هر مقامی در بسیج، سپاه و  سلسله مراتب حوزوی در خدمت نظام مقدس ج.ا بوده و الان به‌آرمان‌های امام و حضرت آقا پشت کرده و بر طبل تفرقه می‌کوبد و با این بیان کفر آلود که «عمر نظام به‌سر آمده»،‌ آب در آسیاب کثیف براندازان می‌ریزد، برخورد قاطع‌، انقلابی و در خور کنیم که یا از راه انحراف برگردد،‌ یا سزای اعمالش را ببیند.
در پایان، حجت الاسلام پورهادی شعبانی، این سوگندها را با امضا و اثر انگشت ۳۶ طلبه  به نماینده ولی فقیه در استان تحویل داد.»
https://t.me/c/1092725532/35741

نوشته شده توسط
عمادالدین باقی
دیدن همه یادداشت ها
گذاشتن پاسخ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

In order to use the Instagram feature, please install and activate Meks Instagram Widget plugin .

نوشته شده توسط عمادالدین باقی