• بگرد
  • بازیابی گذرواژه

مرگ محمدمیرموسوی جوان لاهیجانی در پاسگاه پلیس

✍️خبر بسیار غم انگیزی بود. اگر کسی قساوت هم داشته باشد کافی است فقط یک لحظه این جوان را فرزند یا برای برادر خود ببیند، تا غمگین شود.
اینکه دادستان، سریع وارد عمل شده و ۵ نفر از ماموران را بازداشت کرده‌اند، نشانه خوبی است اما اینکه وقتی این اتفاقات رسانه‌ای شد، دیده می‌شود نشانه بسیار بدی است زیرا موارد بسیاری رخ می‌دهند که بعضی را هم مطلع می‌شویم اما چون فیلم و مستندی برای آن وجود ندارد دیده نمی‌شوند. اگر نهادهای قضایی و امنیتی واقعا می‌خواهند این جنایات تکرار نشوند باید به سراغ مواردی بروند که رسانه ای نگردیده اما خودشان مطلع می شوند.

انجام اقدامات قضایی نسبت به مشخص شدن علت تامه فوت متهم تحت نظرگاه لاهیجان/ متهمان مرتبط با پرونده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند

12:33 – 08 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۶۹۴

لینک خبرگزاری میزان

https://www.mizanonline.ir/00K6HG

یاداوری:اقای خامنه‌ای در واکنش به قتل جورج فلوید زیر خشونت یک مامور پلیس در آمریکا. شرایط این کشور را به «لجنی که رو امده» تشبیه کرد

📡 کانال گفتارهای باقی
https://t.me/emadbaghi
وبسایت
www.emadbaghi.com

خبر زیر نیز چند روز پس از یادداشت مزبور در رسانه‌ها منتشر شد. با توجه به اینکه نیروی انتظامی و مسئولان قضایی بعضی از گزارش‌هایی که قبلاً منتشر شده را تلویحاً یا تصریحاً تایید کرده‌اند و در بعضی موارد (مانند درگذشت مهسا امینی) ابتدا خبرها را تکذیب کردند ولی بعداً صحیح از آب درآمد. با این حال هنوز درباره خبر زیر و صحت و سقم آن موضع رسمی اعلام نشده است.

قتل یک جوان ۳۲ ساله در نظرآباد استان البرز توسط ماموران پلیس

Thursday, Sep 5, 2024 گویا نیوز

https://news.gooya.com/2024/09/post-90385.php

نوشته شده توسط
عمادالدین باقی
دیدن همه یادداشت ها
گذاشتن پاسخ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

In order to use the Instagram feature, please install and activate Meks Instagram Widget plugin .

نوشته شده توسط عمادالدین باقی