• بگرد
  • بازیابی گذرواژه

دو انتقاد به نامه باقي در مورد محكومان به اعدام در خوزستان


هفته نامه شما حزب موتلفه اسلامي ص 3:
شنبه 10 تير 1385 – 5 جمادي الثاني 1427- شماره 468
مخالفت با اعدام بمب‌گذاران
خبر: عمادالدين باقي از افراطيون مدعي اصلاح‌طلبي در نامه‌اي به رييس قوه قضاييه و وزير اطلاعات خواستار لغو حكم اشخاصي شد كه به جرم بمب‌گذاري در خط لوله نفتي اهواز محكوم به اعدام شده‌اند.
باقي كه خود را رييس انجمن دفاع از حقوق زندانيان معرفي كرده است مي‌گويد اين افراد به علت فقر مالي فريب خورده‌اند او در يك حكم كلي مدعي شد دولت بايد زمينه فريب خوردن افراد را از بين ببرد.
نظر: آقاي باقي از مخالفين اجراي حكم اعدام است و بارها نظرات خود را در اين باره مكتوب كرده است. بديهي است كه دولت بايد زمينه فريب خوردن افراد را از بين ببرد، اما اين موضوع مانع از اجراي حكم خداوند نمي‌شود. در يك نگاه جامع اظهارات آقاي باقي دقيقاً در برابر صريح آيات قرآني قرار دارد.
روزنامه آفتاب ص 11
شنبه 10 تير 1385 – 5 جمادي الثاني 1427 – اول جولاي 2006 شماره 1828
ستون روي خط آفتاب
آقاي عمادالدين باقي كه اين همه در مورد نهادهاي حقوق بشر و فعالان عرصه مدني در رابطه با اعدام تروريست‌هاي خوزستان سخن مي‌گويند، آيا خانواده‌هاي كشته شدگان در انفجارهاي اهواز از اين حقوق برخوردار نبوده‌اند؟ اگر محكومان اين جنايت تروريستي در حال محاكمه هستند و ايشان نگران احكام صادره دادگاه مي‌باشند، چه دادگاهي كشته شدگان انفجارات فوق را محاكمه و به مرگ محكوم كرده بود؟
(لازم به تذكر است كه انتقاد پيغام‌دهنده محترم به روزنامه آفتاب، مبتني بر مطالعه متن خلاصه‌شده نامه مذكور درباره محكومان به اعدام در اهواز است. بدون‌شك اگر متن كامل نامه ملاحظه مي‌شد برداشت و قضاوت متفاوتي داشتند)

نوشته شده توسط
عمادالدین باقی
دیدن همه یادداشت ها
گذاشتن پاسخ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

دیدگاه
  • شاید هم این واقعیت بشر است که در همه جای دنیا، پیرترها که خود را واقع گرا و سنتی می نامند، جوانتر های ایده الیست را بر سر عقل اورند !!! و جوانترها عاشق باشند و ژولیده و ایده الیست 🙂
    چند وقت پیش فیلمی در سینماهای فرانسه پخش شد به نام (ده اجوکتر)
    گروگان بسیار ثروتمند فیلم خود را به جوانانی که او را با ایده های عدالت خواهی به دنبال یک اتفاق گروگان گرفته بودند، معرفی کرد. دست راست بت عدالت خواهی جوانان در اختیار انان بود. و می گفت زمانی که جوانیم اگر ایده الیست نباشیم یعنی قلب نداریم و وقتی پیرتر می شویم اگر رالیست نباشیم یعنی عقل نداریم. به گمانم این قصه تکراری بشر است در کشورهای متفاوت دنیا عزیز

  • سلام اقای باقی
    خسته نباشید
    برای اولین بار امشب به سایت شما اومدم.
    خیلی دوستون دارم فقط خواستم همینو بگم و مطالبتون هم دیگر نیازی به تعریف و تمجید خاص ندارد چون عمادالدین باقی هستید لطفا به وبلاگ منم سری بزنید خوشحال میشم

  • پاسخ به درخواست كنندگان، آزادي خواهي هاي بي حد و مرز
    بايد بگويم که جواب آن نوع آزادی که شما خواستيد را من در کا منت خودم توضيح داده ام ، وگفته ام که آن آزادی
    مورد خواست شما ، دست نيافتنی وغير ممکن است. چون هم خلاف قرآن و اسلام و انقلاب اسلامی هست، وهم خلاف قانون اساسی است . که هر دوي اينها ، خون بهای صدها هزار شهيد و جانباز مسلمانيست که برای آن سرمايه گذاريهاي سنگين کرده اند ، چرا كه با شاه آدمکش و آمريکای جنايتکار , بيست سال مبارزه کرده اند, ولذا آنرا به اين سادگی تقديم شما و آمريکا ومزدوران داخلی و خارجی اش نخواهند کرد .وبراي همين است که تا بحال اين انقلاب عظيم الهی را با جان و دل حفظ کرده اند.
    در ضمن در طول اين 28 سال, از اين شورشگريها وبدتر از آنرا , که شما جزئی از آن قائله ها را هم اکنون داريد بوجود می آوريد, تا کنون امت حزب ا…هم ديده وهم بسيارتجربه کرده است, که من در کامنتهاي قبلي خود بعضاْ آنها را توضيح داده ام، و در آنها گفتم، كاري نكنيد كه اگر امت حزب ا.. كارد به استخوانش برسد ، آنگاه به همان بلائي گرفتار خواهيد شد، كه برسر منافقين خلق در خرداد سال 60 ، يا بر سر دوم خرداديها و مشاركتيهاي منافق در 23 تير 78 آورده شد.
    وبزرگ ترهايتان ديدند كه، منافقين خلق فرار را بر قرار ترجيح دادند، ودوم خرداديها ومشاركتيهاي منافق، هم پوزه شان بخاك ماليده شد وهم بازي انتخابات اخير را باختند .
    واقعا”جالب است ، اينکه شماها .چند بار توي دانشگاههای بی در و پيکر، وحتی توی خيابانها بيائيد، و بدون حضور امت
    حزب ا…، دزدکی چند تا شيشه بشکنيد ومغازه های مردم و اموال بيت المال را آتش بزنيد, و چند تا شعار ليچاردی به مسئولين نظام بدهيد، و هتاكيها و فحاشي ها و شعارها و دادنامه هاي بدون پشتوانه و واهي آنچناني، در وب سايت هايتان بنويسيد، را که نميشود گفت به پيروزی چشمگيری دست يافته ايد.
    پيروزی واقعي آنوقتی برای شما حاصل است .که از روی دريای خون و نعش صدها هزار بسيجی و سپاهی و حزب للهی و امت شهيدداده ، بگذريد. وبعداز آن هم بايد كشور را دو دستي تقديم آمريكا و غرب كنيد. آيا غير از اينست؟؟
    حالا اين برای شما ، خانم يا آقای دانشجو و روشنفكر غربزده : بی ايمان, ملی گرای،جون دوست ,معتاد, ايدزی,
    سو سول , دخترباز و پسر باز, قرتی ، حقوق بشريهای آکادميک, جنگ نرفته و نديده , آيا ممکن است؟؟
    اگر ممکن است؟ اين گوی و اين ميدان. هم از درس و زندگی تان می افتيد ، و هم نفله و بد بخت ميشويد، و هم چيزی
    گير شما و آمريکا و غرب متجاوز و صهيونيستها وبهائيهای پست جاسوس ، که شما بد بخت ها ، سنگ طرفداري از آنها را به سينه می زنيد ، نمی آيد.
    پس بهوش باشيد و خودتان را به زحمت و بد بختی نيندازيد و خون خود را به هدر ندهيد، و پی کسب و کار و زندگی و تحصيل و ازدواج سالم خود با شيد.
    همچنين حال و هوای انقلابهای آمريکائی، از نوع مخملی و نارنجی و قهوه ای و… را از سرتان بيرون کنيد، که اينجا ايران ، سرزمين شهيدان و شيرمردان و شير زنان شهيد پرور و جنگ آزموده بسيجی و حزب اللهی است ، که پشت و پوز آمريکا و صدام وغرب را بخاک مذلت ماليده ، و تا آخر ايستاده است.

  • سلام
    جناب آقاي باقي دوست عزيز
    در راهي قدم نهاده ايد كه به قطع و يقين مي گويم روزي پيروزي براي شما و همفكران شما است منظور مبارزه سياسي نيست بلكه مبارزه با اعدام است مبارزه با اعمالي كه مخالف ذات بشري انسان كه اشرف مخلوقات است زمانيكه جامعه و بشريت به سمت و سوي صلح و دوستي مي روند مسلماً حاكمان نيز مقهور اين حركت مي شوند . به اميد پيروزي و موقفيت در آرزوهاي انسان دوستي شما

In order to use the Instagram feature, please install and activate Meks Instagram Widget plugin .

نوشته شده توسط عمادالدین باقی