• بگرد
  • بازیابی گذرواژه

زیبا کلام و دیگر زندانیان وجدان

انتقاد گسترده به نگهداشتن دکتر #صادق_زیباکلام در زندان، بعد از انتشار خبر ابتلا به سرطان به معنای این نیست که اگر مبتلا نشده بود، حبس او موجه بود.
اصولا در یک جامعه آزاد، اشخاصی چون دکتر #مصطفی_تاج‌زاده، دکتر #سعیدمدنی، دکتر زیباکلام، #احمدرضا_حائری، #فائزه_هاشمی، #یاشار_سلطانی، #صبا_آذرپیک، و افراد دیگری مانند آنها را با این قبیل اتهامات که متوجه شان شده به زندان نمی‌برند.
آزادی زندانیان وجدان، می تواند گامی در جهت بازآفرینی امید و اعتماد و اعتبار باشد.

📡 کانال گفتارهای باقی
https://t.me/emadbaghi
وبسایت
www.emadbaghi.com

یک کامنت از میان فرسته ها در کانال تلگرام و پاسخ ان

امیرحسین:

اصولا در یک جامعه آزاد، اشخاصی چون دکتر #مصطفی_تاج‌زاده، دکتر #سعیدمدنی، دکتر زیباکلام، #احمدرضا_حائری، #فائزه_هاشمی، #یاشار_سلطانی، #صبا_آذرپیک، و افراد دیگری مانند آنها،

هر چه عشقشان کشید بگویند و نباید مواخذه بشوند!!!

“سال ۵۷ با همۀ وجود باور داشتیم نظامی را که داریم جایگزین نظام شاهنشاهی می‌نماییم، برتر از اومانیسم غرب و سوسیالیسم شرق و الگویی جدید برای بشریت است. اگر آنروز کسی بما می گفت که در این الگوی بی‌همتای شما،۴۴ سال بعد عده‌ای دختران را مسموم میکنند،ما به او چه می‌گفتیم؟”

بهرحال در خصوص این ادعا و اتهامی که زده، باید سند ارائه کنه

اگه نتونه، مسلما باید تشریف مبارک را ببرد زندان

 

Emad Baghi:

دوست عزیز در اصل ۱۶۸ قانون اساسی تصریح شده که در اتهامات سیاسی و مطبوعاتی دادگاه با حضور هیئت منصفه علنی باشد، البته نه هیئت منصفه‌ای که حکومت آن را تعیین می‌کند.

مطمئنم اگر در این موارد دادگاهی با حضور هیئت منصفه تشکیل می‌شد هم جامعه به موضوع آگاه‌تر می‌شد، هم حکم منطقی صادر می‌شد و هم جامعه با حکم صادره همنوایی می‌کرد

نوشته شده توسط
عمادالدین باقی
دیدن همه یادداشت ها
گذاشتن پاسخ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

In order to use the Instagram feature, please install and activate Meks Instagram Widget plugin .

نوشته شده توسط عمادالدین باقی